BD a SVJ Pavlišovská 2283, 2284 a 2285, Praha 9


Společenství vlastníků jednotek Pavlišovská 2283, 2284 a 2285, Praha 9

Poslední změna 2.4.2024, 16.45 hod.

Blokové čištění komunikací

V pátek 5.4.2022 od 8.00 hod. do 14.00 hod bude prováděno blokové čištění našeho sídliště a to včetně ulice Pavlišovská.
V uvedenou dobu v ulici neparkujte!

Rozesláno vyúčtování záloh a nákladů na služby za rok 2023

Správcovská firma rozeslala dne 25.3.2024 vyúčtování záloh a nákladů na služby za rok 2023.
Potvrzení o doručení vyúčtování včetně vyplnění čísla bankovního účtu k zaslání přeplatku je nutné provést nejpozději do 10.4.2024 (e-mailem na info@newpalace.cz nebo vhozením doručenky do schránky SVJ).
Pokud někdo doručení nedodá, bude mu správcovskou firmou zasláno písemné vyúčtování opakovaně doručenou poštou na jeho náklady!
Námitky k vyúčtování lze uplatnit do 30 dní od doručení.
Splatnost přeplatků a nedoplatků je do 31.5.2024.
Detaily viz zaslaný průvodní dopis.

Zápis ze společných jednání výboru SVJ a představenstva BD

Zápis ze společných jednání výboru Společenství vlastníků jednotek Pavlišovská 2283, 2284 a 2285, Praha 9 a představenstva Bytového družstva Pavlišovská 2283, 2284 a 2285 za období od 22. listopadu 2023 do 20. března 2024 byl zveřejněn na nástěnky a je k dispozici v sekci Zápisy a v kanceláři SVJ

Údaje o spotřebě teplé a studené vody

Statistické údaje o spotřebě teplé a studené vody jsou uloženy ve webové aplikaci INMES.
Zájemcům o přístup do aplikace INMES budou na vyžádání zaslány přihlašovací údaje.


PEN - Průkaz energetické náročnosti budovy

V sekci Dokumenty a na nástěnkách domu je k dispozici nový PEN - Průkaz energetické náročnosti budovy.
Platnost průkazu je do 18.1.2033.
PEN nabyl platnosti tím, že proběhla úspěšná kolaudace. V případě prodeje bytu jde o povinnou přílohu ke smlouvě.

Úřední hodiny pro řešení problémů a dotazů členů SVJ

Úřední hodiny určené pro řešení dotazů a problémů členů SVJ se budou v roce 2024 konat každou sudou středu od 18.00 hod. do 19.00 hod.
(zda je sudý týden zjistíte např. zde)
Jednání probíhají standardně v kanceláři BD/SVJ, vchod 2283/1.
V urgentních případech kontaktujte členy výboru e-mailem.
Žádost vždy zasílejte na všechny členy výboru. Spojení viz kontakty.
Výbor se dále operativně schází podle potřeby mimo uvedený termín, a to za účelem plnění pracovních záležitostí (opravy, vstupy techniků, jednání se zástupci dodavatelů a plnění dalších aktivit, které nesnesou odklad).

Postup při objednávání oprav

Postup při objednávání oprav.
Žádanka o opravu
Více informací viz sekce Dokumenty, odstavec OPRAVY.

Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR)

Webová stránka SVJ byla upravena v souladu s Nařízením EU 2016/679 - GDPR.

Copyright © 2008-2024, Vondruška